betulbeyaz Merhaba anneler ve hamisler 9 ay 10 günlük sürecin sonuna geldik artık bebiş kucaklama vakti🫣 sancım olmadığı icin yarın sabah 6 da yatış verilip suni sancıyla doğumum başlatılacak aç mı gitmeliyim tok mu? Veya hızlı açılma olması icin yapabileceğim şeyler var mı önerilerinize cok ihtiyacım var her zamankinden daha çok şu an
peri5860 betulbeyaz Allah’ım hayırla sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏 Aç yok fark etmez mümkün ise uykunuzu iyice alıp gidin. Sancı başladığında açılma ilerlesin diye hemen odada duş yeri olur zaten duşa girin belinize sıcak su tutun. 8 cm e ulaşınca 10 olsun diye ebe bana ıkın sancı girdikçe dedi. Ben de 7-8 kez ıkındım. Suni verdiler bu arada ama normalde cuma yatışım vardı gelen giden yoktu neyse Perşembe akşamı gecesi daha doğrusu benden nişan ve su geldi ama ben Perşembe günü halıları sildim evi sildim süpürdüm. Kızımla da konuştum gel artık annecim istiyorum gelmeni falan demiştim. Doğum hikayemi okuyabilirsiniz. Sağlıcakla kalın.
babymomy_ betulbeyaz bende 39+4’üm . Eğer sancı açılma olmazsa suni verecek doktorum hafta içi . Umarım çok rahat ve güzel bir doğum gerçekleştiririz ikimizde 😇
betulbeyaz peri5860 çok teşekkür ederim 🤗 tek korkum sürekli yatıracaklar diye ama nst bağlıyken yatıracaklarını söyledi doktorum sadece ben de her gün nerdeyse temizlik yapıyorum sürekli Eğilip kalkarım millet eğilme sen dedikçe😀 ama gelesi yok kızımın neler yapmadım neler
Fifiisma 3 gün sonra ben de 40 haftayı tamamlıyorum, süni sanci deneyeceğiz. İnşallah çok kolay olur 🙏 araştırdığım kadarıyla normal doğumla hemen hemen aynı sancılar, bazıları çok rahat diyor, bazıları zor diyor , ben kolay diyenlere inanmayı seçtim😃
betulbeyaz Fifiisma bende olumluları duymayı tercih ettim sonuçta kolay dogum maalesef yok 🌸 olsun kucağımıza alınca her şey geçecektir
betulbeyaz babymomy_ teşekkür ederim sizin için de dua edeceğim inşallah hıpızlı jet bir doğum olur 😍
babymomy_ betulbeyaz bu mübarek günde bende size dua edeceğim. Bir avazda kurtulursun insallah . Bebeğinde sende sağlıkla doğumdan çıkarsınız insallah 🥰