teacher-mom21 Kızlar 11. Haftama girdim ve bulantım daha fazla oldu bu durumu yaşayan var mı ? Başımda çok ağrıyor
Vandb teacher-mom21 5. Haftadan beri durmadan devam günde 5 kez bulantı ilacı içiyorum ona rağmen devam tam 11deyiz
Bekledigimmucizemm teacher-mom21 ayy bende öyleyim mide bulantısına ek baş ağrısı da başladı inanılmaz halsizim bende 11 haftalığım inşallah geçecek bir iki haftaya
Oztrksadiye Al bendende o kadar bi ara geçti sandım bikaç gün iyiydim sonra başa sardım şuan gene çok kötüyüm sürekli mide bulantısı sabah akşam gece yıldım
Gul_se77 Bendede aynı durum bende 11 haftalik olcm 2gun sonra ne yesem midem bulanıyor prilam diye bir ilaç var onu kullanıyorum 2 gündür çok daha iyiyim sende kullan bence rahatlatıyor ama tek yan etkisi çok uyku getiriyor
Vandb 5.haftadan beri denemediğim ilaç kalmadı prilam hiç fayda etmiyor zaten serumlar aldım 8 kilo verdim onzdy verdi doktorum onu kullanıyorum şimdi o bir gün toparlıyor