Esraebrarsahin mimar_anne mimar_anne öyle demedi hiç bana işte Dediği şey dış gebelik olabilir kan ver perşembe günü tekrar gel ters ters söylüyordu bide
mimar_anne Esraebrarsahin normal canım benim de 3. Gün gecikmem de 343 çıkmıştı 5. Günde 773 oldu şimdi kese için bekliyorum
muziceanne_ Esraebrarsahin o zmn norml kız tadını çıkar keyfine bak 😉 hayırlı kandiller bu arada bizlere de dua etmeyi unutma 🥰
sln23 Esraebrarsahin kaç haftalıksınız şuan uygulamaya göre acaba ? Ben şuan 6 haftalığım dün keseyi gördüm vajinal muayene de kalp atışını duydum
yenibirannis Esraebrarsahin progesteron güzel kanda güzel artmıs 1 güne göre hayrlı olsun yine bi Dr gösterin 🙏😇
Esraebrarsahin İçimi bir nebze olsun çok rahattınız allah razi olsun hepiniz dualarımdasınız bana da dua etmeyi unutmayn sizde hepinize iyi kandiller
Tubakaban Esraebrarsahin hayır elhenuz gitmedim inşallah 3hafta sonra gidecen testler hep pozitif HCG 10utunde olması yeter gebelik var
Cikcik00 Esraebrarsahin benimde düşük ilerliyor şuan post açmıştım bakabilirsin Bi benimde ne olucağı bellisiz dış gebelikte olabilir dedi gelişmeyebilir de dedi bugün 3.kanımı verdim
Rumeysahin Esraebrarsahin bana da aynısını dediler ya dış gebelik falan diye lekem de vardı bide benim betam 4500 falandı ona ramen görünmedi 1 hafta geriden geliyormuş geç döllenme olmuş beta baktır 5 binin üzerinde karından görünüyor korkmayın