merveliyyy Rukeeen 4 Ekim benim doğum günümm bizim benekten de bir gün büyük olacaksınız hayırlısıyla kucağınıza alın inşallah
palperol merveliyyy 3 ekım bızımde🫠 heycanlı degıldım aslındada eşime ızın vermedıler ondan heycan bastı😅
merveliyyy palperol yaa nasıl izin vermediler ne iş yapıyor en büyük korkum doğumda yanımda olmamasıydı eşimin ben doğum için memlekete geldim eşim çalıştığı yerde kaldı şükür izin aldı gelecek
Eceortc 9 ekime gün aldık, planlı sezaryen. 38+3 olacak o gün. Bebek erkek bakalım hayırlısı. En baştan beri kilosu önde gidiyor o yüzden sezeryane sıcak baktım.
Aslicoco Ebuss35 allah sağsağlim kucagımıza almayı nasip etsin inşallah şimdiden hayırlı olsun hepimize🥹
esra1791 merveliyyy 2 ekim heycan dorukta kızımızı bekliyoruz . doğum stresi değilde 21 aylık oğlum var ilk defa 1 gece ayrı kalıcam ondan en çok o stres yaptırıyor bana 🙏❣️
merveliyyy esra1791 yaa sağlıkla kucağınıza alın da bol bol görüntülü konuşur kardeşini gösterirsiniz
mrvsrcn Simgeecbn kanala yerleşti ve 10 gün önce 1 cm açıklık vardı ara ara sancılar oluyor ama düzensiz başka belirtimiz yok
Daruce2-6 merveliyyy bende heycenla bekliyorum 36+3 olduk sabah kontrol var belli olurmu doğum zamanı bilmiyorum bu haftalarda ilk gebelik bide uygulamaya göre 26 gün kaldı.
mrvsrcn Simgeecbn aminnn inşallah sanki 33 yıldır hamile gibi hissediyorum kendimi son günler resmen geçmiyor baykuşa döndüm gece uykusu sıfır
merveliyyy Minik1Civciv bende günler geçmiyor diyordum şuan içimi bir korku sardı nasıl bakarım iyi bir anne olabilirmiyim sonuçta ilk bebek hiç tecrübem yok
Minik1Civciv Zeynepkanat hakkınızda hayırlısı neyse o olsun üzülmeyin. Önemli olan yavrunuza sağlıkla kavuşmak 🫶🏼 Rabbim sağlıkla kavuştursun 🥰🤲🏼
merveliyyy dso_7119 yaa cinsiyeti ne kaç haftalık oluyor ben 38 3 oluyırmuşum çok mu erken diye düşünüyorum