38 haftalığım tam tahmini doğum 10 ekim gibi görünüyordu ama dün kontrolde kordon dolanması olduğunu ve serviksimin kısaldığını öğrendim doktor Pazartesiye kadar doğurma dedi her an bebiş gelebilir ama kordon dolanması yüzünden doktorum normale sıcak bakmıyor Pazartesiye kadar kendi gelmezse büyük ihtimal Pazartesi sezeryana alıcak🥹