4+1nci haftamdayım regl gecikmesi yasamadan vakti gelmeden testlerimi yaptırdım ikiside pozitif perşembe hcg 68 pazartesi 205 çıktı çarsamba tekrsr gideceğim . Bir doktor regliniz1 hafta gecikmeden erken gebelik testi vs yapmayın boş gebelik yaşar üzülürsünüz diyordu çok hafif regl gibi kasık ağrım var lekelenme olmadı çok korkuyorum 🤔🤔🥹🥹