ozlem123tksz 25+3 de hastaneye gittik 815 gram 31 cm dedi doktor normal mi acaba böyle olup bebişiniz nasıl doğdu bebem erkek bide 😊😍 sizinkiler ne kadar ?
OznurSlmz1 ozlem123tksz bende 26. Haftamda gittiğimde 825 gram demişti benim bebeğim de erkek. Kendim 2 kilo anca aldım bu zamana kadar ama doktor bebeğin gelişimi güzel dedi demekki bebeğin kilosu normal. Bakalım bundan sonra bebek kilosu artacak mı ben kilo alacak mıyım bilmiyorum 🤷🏻♀️
__mom1 20li haftalar beneğin organ gelişim haftaları 30lu haftalar kilo alma haftası şuanki kilosunun önemi yok