Sahdormommy 40 gün önce yaptım ikinci doğumu , valla hep kendimi şartlamıştım hızlı olacak kolay olacak vs diye ama ilk doğumla aynı oldu ilkini yine kendi sancımla doğurdum ikinci full suni sancı. İlkinde dikişim azdı açılmam hızlı ilerlemişti bunda yavaş ve kendi sancım bir türlü ilerlemedi .. valla zorla dogurttular gibi bişey oldu dikisim de fazla oldu doğru düzgün oturamadım. Gerçi enfeksiyon kaptım o yüzden yürüme ve oturmada zorluk çektim de dikkat etmek lazım enfeksiyon kaparsan zor geçiyor . İlkiyle aynı saate oldu gece 3 buçukta başlamıştı buda gece 3 buçukta başladı ikiside aynı saate doğdu ama dediğim gibi ilki kolaydı bana sorarsan . Tabi kişiden kişiye değişir unutmamak gerekir. Rabbim kolaylık versin