trkgzmakgzl Kızlar merhaba. 11+3 haftalığım. Fena halde grip oldum boğaz ağrım var. Sizde gebeliğinizde hastalığa yakalandınız mı? Neler yaptınız? Doktora gittiğinizde ilaç kullanabiliyor musunuz?