Hanımlar merhaba sizde de hamilelik döneminde ağrılar oluyor mu doktorum normal diyor ama bana normal gelmiyor açıkçası . Gece uyurken sağdan sola dönerken bile vajinamda kemiklerim damarlarım ağrıyor . Sabah kalktığımda yataktan ağrıyla kalkıyorum yürüyünce geçiyor . Ya da uzun süre oturunca(yarım saat) kalktığımda yine ağrı oluyor . Bacak bacak üstüne atarken bile kasıklarım ağrıyor çok ağır spor yapmışım gibi . Yaşayan tecrübe eden var mı????