Merhaba arkadaşlar bişeyi çok merak ediyorum yaşayan varsa lütfen aydınlatsın ,” kontrole diye gittim 8-9 cm açıklık var “ , “ kontrole gittim doğuma aldılar “ vs diye yazanlara sormak istiyorum… o açıklık olana kadar sancı çekmiyor musunuz nasıl anlamıyorsunuz ?? Ya sa her kontrol de alttan mı bakıyorlar da açıklık söylüyorlar lütfen bi aydınlatır mısınız bende 38 deyim bi süpriz yaşamak istemem kontrollerde