merbay5 4 sene önce arkadaşım normal yaptı ama pişman oldu çok zorlamislar anlattığına göre düzgünde davranilmamis. Zaten artık normal doğum kabul etmiyorlarmis etlige yönlendiriyorlarmis , Kadın Doğum doktorları çok iyi aslında özellikle Mustafa hoca, ama normal yaptırmıyorlarmis artik