OzlemC Haftamdan itibaren kalp sıkışması, kaburga batması, nefes darlığı şikayetleriö zirve yaptı. Günlerdir uyuyamaz oldum, sizlerde de böyle bir şikayet varsa nasıl önlemler aldınız ? Artık cidden kalp ağrısından çıldıracağım.
Yenibirannee OzlemC 37+4 malesef ayni sikayetler bende de var pazartesi dogumum var hayirlisiyla saglikla alsak kucagimiza yaa 🥲🥲🥲
Ayshe19 OzlemC benimde kaburgalarıma giriyor resmen çoçuk ittiğini hissediyorum göğsümde de sanki biri oturmuşcasına ağırlık çöküyor yatınca özellikle oturmak bile sancılı birşey haline geldi perşembe doğum var bakalım 🤲🏼
Ayshe19 emelol benim bebeğim 36 da kanala indi şuan 38 in içindeyim ve bu şikayetlerim azalacağına daha beter oldu açıkcası
OzlemC Ayshe19 Haftamdan itibaren başaşağı duruyor bebeğim, sona yaklaştıkça şikayetlerim artıyor. Süreç gerçekten çok zormuş. Rabbim son zamanlarımızda bizlere kolaylık versin 😩
Yagmurben OzlemC 36+5 im .. iki birşey yiyince midem bulanıyor artık . Bel ağrıma diyecek lafım yok . Ayaklar devamlı şişiyor. Yürümek hareket etmek hiç bu kadar zor olmamıştı