Herkese günaydın kandiliniz mübarek olsun kızlar bu mesajı gören herkes anne olmak isteyipte olamayanlara ve kolay doğum yapıp kavuşmak isteyenlere dua etsin ♥️
Şimdi kızlar ben 5+2 hamileyim geçen hafta kan verdim betam 1060 çıktı bugün 1800 çıktı sizce 1 haftaya göre artış normal mi yoksa az mı doktor kontrolüm 10 gün sonra