Kızlar merhaba,benim kızım mart ayında doğacak Allah izin verirse,peki mart ayında doğan bebekler nasıl giydirilmeli ? Dış kundak almalı mıyım ? Kıyafetleri kışlık gibi mi olmalı ? Tecrübelerinize ihtiyacım var Cevap yazabilirseniz çook sevineceğim..