Mavisss21 ben 49 gün önce yaptım fakat biz zamlardan önce gittiğimiz için 10500 ödedik. Ama konuşmamız arasında yönetim 13500 olduğunu söyledi doğumun. Eğer takipli hastaysaniz. Ben çok memnun kaldım. Doktorum Reşat beydi. Kendisi olsun ameliyat ekibi olsun çok iyiydi. Korkarak girdim ama öyle bı rahatlattilar ki beni. Yanımda duran kişi her anı anlatti. Asla beni tedirgin etmediler