Ben adetime 10gün kala test yapdım pozitiv çıkdı beş gün kala bi tanede yapdım bişey çıkmadı amma bütün belirtilerimde vardı şimdide adet oldum şimdi benim bi yakınım söyloyorki o kadar hamilelik düşünüyorsunki piskolojik olarakda hamielik belirtileri ortaya çıkıyor her şey beyin ile alakalı olduğu için öyle sanıyorsun testin pozitiv çıkmağıda o yüzden bunun tıbda bi açıklaması var acaba?