Sat 18 ağustos adetim gecikmeli geliyordu 4-5 gün bu sefer 6 gün geçti test pozitif çıktı beta cuma günü 1751 pazartesi 5587 çıktı. Bundan önce üst üste boş gebelik oldu bu da öyle olur diye korkuyorum. Sizce bebek ne zaman görünür. Ayrıca gribim ve ağır geçiyor bilmeden 3 tane grip ilacı içtim benim durumumda olan var mı?