prensinannesi2024 Koyu renk giyilmez diyenlere sormak isterim neden giyilmesin ki, açık renk olmayınca hastaneye almıyorlar mı?😂 Gayet güzel bir pijama bence (ki dediğiniz gibi kanama olacağı için risksiz bir seçim👌🏻) zaten önemli olan renginden çok rahatlığı. Önü düğmeli olması çok iyi bence, ben de böyle önü düğmeli doğumdan sonra günlük olarak da giyinebileceğim bir şey alacağım. Dolapta boş boş durmasının bi anlamı yok diye düşünüyorum😊