Selam arkadaşlar 28 haftalık hamileyim dün doktor kontrolüm vardı şeker testı yaptık şeker deherin normal idrarında enfeksıyon var hafıf kansızlık başlamş dedi cok canm sıkıldı 25 yaşındayım ilk bebeğim şmdiye kadr hiç kansızlıgım olmadı. Bnm gıbi olan var mı. Siz nasl başa cıkıyosunz kansızlıkla fıkırlerınze ihtiyaçım var….