Acoso Merhaba kızlar Hindistan cevizi yağı ve bebek yapı kullanıyorum ikinci hamileliğim 34. Haftam belli çatlaklar var onu geçtim ama göbek çevrem çok kaşınıyor gerildiği için sanırım. Var mı böyle kaşıntı yaşamaya başlayan ya da bir çözümü olan? 🤷🏻♀️
Tazehamis44 Acoso ay ben kendimi parçalıyorum resmen karnımı görseniz resmen işkence görmüş gibiyim kuru olduğu için kalınıyormuş el kremi sürüyorum biraz nemlenıyor geçıyor kaşıntısı
Ebecem Acoso kaşıma kaşırsan çatlıyor ben 33. Haftama yarın gireceğim göğsümde hafif kaşıntı oldu ve sinek ısırdı sandım kaşıdım tek göğsümün alt kısmında iki çizgi şeklinde mor çatlak oluştu
Mavi3475 Acoso Benimde öyle walla ama kaşımayın ovalayın sonra vazelin veya nemlendiri sürün kuru olduğu icin kaşınma oluyor normal yani
Mavi3475 Acoso Gece yatarken özellikle sürüp yat iyi oluyor bide duş aldığın zaman şampuan felan sürme ben göbeğimiz sabun veya şampuan sürmüyorum çünkü aşşırı kötü yapıyor aklınızda kalsın çok kurutuyor çnkü duştan çıkınca sür vazelini
Acoso Mavi3475 Şampuan işini bilmiyordum dikkat ederim 🌼 Gece yatarken de başlayayım ben hep duştan sonra yapıyordum yetmiyor demek ki göbüş büyüdükçe 😊
Acoso Petrichorers 😂😂😂 Ayy sorma bir de tatlı tatlı kaşınıyor ki bir başlasan duramıyorsun zaten kendimi ayıcık gibi yerlere atıp kaşıyacağım artık o derece diyorum 😅
gmzela1605 Tabiki kaşıntı çok oluyor ama kaşırsanız çatlamaya başlar deriniz, kremler de işe yaramaz sabretmeniz lazım
Acoso gmzela1605 Çocuk gibi elime koluma hakim olmaya çalışıyorum ☺️ Bir başlasam durmuyor zaten sabır bunlar tatlış şeyler Allah beterinden sakınsın hepimizi 🥰 Hayırlı kandiller 💖