Kızlar 40+3 haftalığım. 3 gün önce filan bir leke geldi hafif pembemsi. Dün de az bişey sümüksü beyaz bir pıhtı geldi. Bugün geceden beri sancım oluyor. 20 dakikada bir 40 saniye sancı giriyor ve duruyor. Bel ağrım bazen oluyor. . Rahim kasılması denen şeyde yok. Bebek taş gibi oluyor ama. Sizce yavaş yavaş doğum başlar mı bugün doğurırmuyum acaba ?