@"Kubragnssvr63″Merhaba!.benimde yarın MR randevum var bu 4 ay içinde 2 röntgen çekildim iki defada bebeğim çekilirken yanında bulundum.15gün önce beyin tomografisi çekildim MR a yönlendirdi doktor çok radyasyon aldığım için korkuyorum ya bi sakıncası olur mu sizde