Arkadaşlar merhaba..ilk defa bebeğimin hareketlerini bu kadar aşağıda hissediyorum..neredeyse vajinanın bir tık üstünde hafif sağ kasık ama çoğunlukla tam ortada atıyor…korkmalı mıyım?33+3 teyiz..Bunu yaşayan var mı?gerçekten uyku tutmadı çünkü aşırı aşağıda geldi bana.