Yaklaşık olarak 5 gün önce aşırı karın krampı ile uyandım bütün gün ishal oldum ve kustum kusmam sonradan durdu ve tam 5 gündür ishalim sürekli karın kramplarım var beni kıvrandıracak kadar acile gittim bebeklik bi durum yok kusma ishal salgınına yakalanmışsın 3 gün içinde geçiyo dediler ama 5 gün oldu kadın doğumcum dahiliyeye gitmemi istedi ama eşim annem herkes bekle biraz daha salgın şuan herkeste var diyorlar annemle kız kardeşimde aynı benim gibi kaç gündür aranızda benim gibi olan var mı dahiliyeye gitmeli miyim yoksa bir iki gün daha beklemeli miyim?