Ben 4 gün kala yapmıştım 10 dk bişey çıkmadı kenara koydum bi kaç saat sonra baktım silik var ümitlenmeyeyim dedim ertesi gün 10 dk da falan çıktı silik betam 42 di öğrendiğimde. Prodoctor erken gebelik testi yapmıştım ama . Hiç kuruma çizgisi olmadı o markada