Kızlar bu sabah yazmıştım köy yumurtası yedim ama mideme çok dokundu diye. O saatten beri 39 derece ateş ishal mide bulantısı titreme ağızda kuruluk ve aşırı susama hissi yaşıyorum. Her yerim titriyor acilde kan tahlili yaptırdım kanda enfeksiyon çıktı. Ama ne enfeksiyonu olduğuna bakılmadı. Ben köy yumurtası yediğim için salmonella olduğumu düşünüyorum yıkamadan yedim yumurtayı sahanda kırarak. Sizce ben önce kadın doğumdan mı randevu alayım yoksa enfeksiyon bölümünden mi?