Merhabalar hanımlar ben 18+2günluğüm bu uygulamaya göre 18+2 günlügum 17.nci haftadan beri göğsümden az az süt akıyor endişelenmelimiyim çok sorum var aslında ilk annelik olduğu için kusura bakmayın 😂sizleri soru yağmuruna tutacağım ve tekmesini hisetmiorum çoğu anne adayı hisetmis ama ben hayla hisedemedim 18+2gunluk gebelik kaç aylık oluyor? Bide doğum korkulacak birseymi acı vericimi bunuda bilmek isterim cevaplarsaniz çok çok sevinirim ♥️ tecrübeli anneler yoruma 👼👼