Derleryahani Kızlar maxi cosi axissfix plus oto koltuğu aldım. 0-4 yaş için yazıyor. Yani doğumdam itibaren kullanılabilir diyolar. Şu kadar yatıyor en fazla (foto yüklicem). Yenidoğan için yeterli mi bu pozisyon sizce?