Doktora gittim arkadaşlar ama çok yetmediğim için kusma devam etmezse sorun yok dedi . İshal de kesildi şükür . O yüzden birşey yapmadılar . Bağırsak enfeksiyonu da vardı . Onun icind Serum falan aldım . Devam ederse yine acile git serum al dedi bebeğin hareketlerinde de sorun yok şükür . Teşekkür ederim hepinize 💕💕💕