Kızlar merhaba. 8 gün önce ve bugün kendimi hic böyle çaresiz hissetmemistim,27 yaşındayım böyle sorunla ilk kez karşılaştım. Çok kötü kabızlık yaşıyorum öyle ki 8 gün öncekinde idrara dahi çıkamadım. Ikisinde de lavman ile kurtuldum. Ilk yaptığımda mucize gibi bişey bu dedim. Ikinci da ilki kadar etki etmedi. Bugün dr magnesie calsinee diye bir toz verdi lavmanla birlikte. Tekrar olacak diye cok korkuyorum tuvalete çıkmaya korkar oldum. Bu öyle bir aci oyle bir caresizlik ki canımın nasıl yandigini size anlatamam. Bu tozu kullanan, baska yolla kurtulan var mi ? Dr a bu duzelmeyecek mi dedigimde sezaryen olanlar yaşıyor gececek dedi ama ne zaman? Yaşayanlar lütfen destek olun🙁