Premsesko Evrem65 7. Haftada yaşadım hemen acile gittim doktor muayene etti düşük riskim varmış kanama alanı oluşmuş ebe fitil verdi eve döndük 1 hafta yatış ilaç geçti şükür
Blueberry0 Evrem65 bende de oldu bi sıkıntı olmadığını söylemişti doktorm o haftalarda kahve renk leke oluyo genel olark herkeste
2kedi1beybi Evrem65 benim de olmuştu bi süre progestan kullandım bi kaç defa iğne oldum bolca yattım. Hiç bir kanama lekelenme önemsiz değildir. Doktora söyle mutlaka
Evrem65 doktora gittim ve çocuk karnımda ölmüş dedi doktor küçük bir kahve rengi tek görmüştüm herşeyi çok dikkat etmeliyiz gerçekten