Kızlar 36+1 günlük hamileyim dün ve bugün biraz ağrı gibi biseyler oldu şimdi yine karnımda adet sancısı gibi ara ara sancı oluyor ve az önce de akşam ne yediysem hepsini çıkardım kustum yani doğum belirtisi olabilir mi ilk gebeliğim maalesef tecrübem yok