Kızlar sat 19 da adet oldum sadece 3 gün kanama oldu kesildim daha önce hiç böyle olmamıştım femara kulalniyirum 2 ay oldu geçen ayda norml 7 gün işte lekelenmeyle bu sefer adetin ilk günü sadece leke 2 günü yogun 3 gün azıcık oldu acaba test yapmalımiyım geçen yıl öyle adet gördüm 20 gün sonra kahverengi lekeyle hamile olduğumu düşük yapiyordum gebeyken adet gordum