Piyorid 12 den sonra bir şey yeme içme demişti bana hatta çok susamıştım içirmediler bir kaç damla hastane de :) sabah 8 gibiydi operasyon başka öncesinde dikkat edilecek bir şey yok sonrası için herkes bol kahve diyor ben bir bardak içtim sadece fitre kahve şekersiz herhangi anesteziden kaynaklı baş bel gibi ağrım olmadı