Ayyy gece gece uyku tutmadı bir dertlesmek istiyorum. Cevremdeki bazı yakinlarim bana asla normal dogum yapamazsın dediler. Hem ben yapı olarak yapamazmisim narin biriymisim hemde cok zormus. Bunlari söyleyenler de sezeryan yapan ve onu destekleyen kisiler. Ablam zaten en yakinim o bir kere sürekli yapamazsin diyip gülüyor neyse takmadim. Bugun annem aradi yapamazsin ebru cok zor dedi arkadan yengem seslendi sezeryan cok rahat boşver normal doğumu bla bla bla. Ay ne kadar kolay geliyor bunlara bıçak altina yatmak. Beni gerçekten hem psikolojik hemde mental olarak çöküşe soktular. Bir tek destekcim esim o da sezeryanı kötüleyip duruyor 😂 Sen yaparsin yapacaksin diyip veriyo gazı. Tabiii sonucunda bebis nasil gelmek isterse öyle gelecek ama korkuyla doğumu beklemek insanin kendini kötü hissetmesini sağlıyor. Ben istediğim kadar pozitif hikayeler okuyayım ama benim hikayem bambaşka olacak. Hayırlısı olsun, hepimiz icin de kolay dogumlar olsun. Bu postu aciyorum ki. İlerde bebisim kucagimdayken bak zamaninda neler dusunuyormusum ama gecti cok sukur sen yanimdasin kucagimdasin ve biz sağlıklıyız diye söyleyebileyim. Bunlari da gülümseyerek okuyabileyim çokca amiiinnnn🙏🏻