Premsesko yaz diye dikkat etmiyorsunuzdur belki bende öyle yapıyorum çünkü çorapsız gezerim hep.😅 ayaklarını sıcak tut o bile farkediyor. Bi de çok su içebiliyo musun? benim o da baya farkettirmişti. En az 2,5- 3lt su içmeye çalış. Kasık ağrım en başında beri vardı benim de 🤗 çok şükür 30u dolduracağız Allahın izniyle. Dediğim gibi enfeksiyondan, ayaklarını üşütmekten, az su içmekten kaçınmaya çalış 🙏🏼🧿🧿