Merhaba 22+3 hamileyim , detaylı ultrason için gittiğimiz doktorumuz bebeğimizin karaciğerinde bir parlama olduğunu ve amniyosentez ( anne karnından sıvı alma ) yapılmasını söyledi. Bebekte enfeksiyon olma , genetik bir hastalık olabileceği ve kör olabileceğine kadar rahatsızlıklar söyledi. Hiçbir sorun olmadan dünyaya gelebileceğinide söyledi. Enfeksiyon yada genetik bir rahatsızlık olursa gebeliği sonlandırabileceğimizi söyledi.Tek bir doktorla kalmak istemedik belkide yanılmıştır dedik. Bugün araştırma hastanesinde Doç. Dr. A gittik tekrar detaylı ultrason istedik. Doç. Dr. da aynı şeyleri dile getirdi. Amniyosentez yaptırmak istemiyoruz çünkü zaten düşük riskim ve erken doğum riskim var. Bu duruma yaşayan , çözüme ulaşmış kişiler varsa bilgilendirirse çok sevinirim 🙏🏻 Doğum yapan kişiler varsa tecbürelerini paylaşırlarsa en azından korkularımıza bir nebzede olsun su dökerler. Anne baba olarak stresli günlerden geçiyoruz 🙏🏻