Melis1993 Herkese merhaba.İkiz bebekler için hangi bebek arabasını tercih ettiniz acaba pusetli olan modellere bakıyorum ama seçenek çok az gibi
bengonca Melis1993 canım bende ikiz kız bekliyorum. 33+5’im. Cybex eezy twist aldım iki tane. Bir aparat ile dilediğim zaman ikiz dilediğim zaman tek bebek arabası oluyor. Böylece istediğim zaman birbirinden ayırabilirim. Puset olarakta aton 5 modelini aldım. Bi sende bak istersen.
Paramedik16 Melis1993 chicconun yan yana olanını kullanıyorum kaba değil hafif kullanışlı bi araba ikizlerim 9 aylık çok memnunum
Anneadayiii__ bengonca maşallah ya ikiz bebekler de çok güzel olur normal doğum mu yapacaksınız acaba?
Melis1993 bengonca bende ikiz kız bekliyorum canım.28. Haftadayim sizin az kalmış inşallah zamanında sağlıkla gelirler
bengonca Anneadayiii__ canım nasipse sezaryen olacağım. Hiç normal doğum şansım yok kızlardan biri ayak geliyor şuan.
ekc Paramedik16 Merhabalar, bende bunu düşünüyorum ama katlandığında tek elle taşınabiliyor mu ağırlığı nasıl hafif mi? Tek arabalar kadar hafif değildir diye düşünüyorum ama 🤔
Ayseveikizler Bende chicco nun yan yana modelini aldım. Daha kullanmadım ama pratik olması tercih etmemi sağladı. Ayrıca pusetim var bu yüzden travel sistem araba düşünmedim
bengonca Yan yana modeller çok pratik olabilir ama ben Allah korusun biri hasta olsa doktora ikili bebek arabası ile mi götüreceğim diye düşündüm. O yüzden ayrılan model tercih ettim.
EceSB Benim kardeşlerim ikizdi özellikle ayrı aldılar, ikisi yanyana dar yollar, kaldırımlarda , araba arasından geçerken vb zor oluyor diye. Zaten tek başına çıkaramayız dedik. Birleşen model çok mantıklıymış ama. Böyle bir öneri verebilirim ben de.