Kızlar okadar zor Bi hamilelik yaşıyorum ki psikolojik acıdan hamileligim in başından beri aksilikler peşimizi bırakmıyor yinede rabbim den geldiği için sabrediyorum isyan etmemeye çalışıyorum hamilelik biraz tedavi ile oldu ilk öğrendik çok sevindik ilerleyen haftalarda dudak damak yarığı var dedi neye ugradığımızı şasırdık onuda Bi şekilde kabullendik doktor arayışına girdik şimdi ise 30haftalık olduk doktor bebegın suyunun fazla oldugunu erken doğum olacagını söyledi çok üzülüyorum ben ne yapcam bilmiyorum