Esra9445 Test yaptim cift cizgi cikti kan verdim 1294 deger cikti pozitif dedi fakat bugun doktora gittim kese bos dedi goremedi kan degerin dusuk dedi sizce hamilemiyim ?
Yaprakdokumuseverr Esra9445 adet gününüz üzerinden 2 hafta geçince giderseniz görebilirsiniz. Ben 6 haftalıkken hem kese hem kalp atışı gördüm
umrumdadegil Esra9445 neden böyle bişey söylüyor acaba kendisi doktor değil miymiş bencede başka doktora gidin geç döllenme olmuş olabilir tekrar baktırın
Zeybal34 Esra9445 o para için orada sanırsam sizi resmen sallamış bence derhal doktor değiştirin nasıl böyle bişey der kendisi ne için orda.
umrumdadegil Esra9445 bence doktorunuzu bir an önce değiştirin ne demek başka doktora git folik asit de mi önermedi size
umrumdadegil Esra9445 evet sizin keseniz var içi dolu değil boş gebelik olabilir ama dış gebelik olmaz
umrumdadegil Esra9445 hiç üzülüp ağlamayın dediğim gibi geç döllenme olmuş olabilir başka bir doktora gidin ve tekrar baktırın