Hastane çıkışı seti aldım Bi tane 10 lu, Bi tane 5li, 4 tane yenidoğan zıbın, 2-3 tane de 3 aylık zıbın aldım. 2-3 tane alt üst takım 0-3 ay, çorap, eldiven, bere, Penye battaniye, kalın battaniye aklıma gelenler bunlar. Çok fazla yenidoğan alma dediler bana giyemiyor çabuk büyüyor diye.