Zeynepgulguclu Zorunlu sezeryanı kapsayan durumlar nedir? Çatı darlığı sebebi ile normal doğum yapamayanlar zorunlu sezeryan olarak mi değerlendiriliyor yoksa isteğe bağlı sezeryanı mı kapsıyor? Bilgisi olan yazabilir mi
Semm55 Zeynepgulguclu Çatı darlığı zorunluya giriyor ama belirli bi ölçüsü var ne kadar bilmiyorum ama bebişin kilosu kafa çapı imkansız oluyo bazılarının
BirVeraAnnesi35 Zeynepgulguclu çatı darlığı varsa zorunlu sezaryen deniyor çünkü normale uygun olmuyor. Kapsayanda çok fazla durum var misal benim göz problemi yüzünden raporum var zorunlu sezaryen olmalı diye.
Asliiiiiiiiii42 Zeynepgulguclu çatı darlığı bebeğin doğum pozisyonunda olmaması vajinusmus rahatsızlığı gibi durumlar zorunlu sezeryen gerektiriyor benim bildiğim bu kadar
Zeynepgulguclu Semm55 henüz doktorumla bu konuyu konuşmadık önceliğim normal doğum ama sezeryan olma ihtimaline karşı bu durumu merak ettim. Sonuçta çatı darlığı varsa elimizde olan bir şey değil. Teşekkür ederim cevap verdiğiniz için bu arada 🙏
Semm55 Zeynepgulguclu Rica ederim ne demek hakkınızda hayrlısı olsun sezeryandan da korkmayın hangisi hayrlısıyla o olsun🤲🏻
Zeynepgulguclu BirVeraAnnesi35 teşekkür ederim cevap verdiğiniz için. Geçmiş olsun, bebişinizi sağlıkla kucağınıza almanız dileğiyle 💕
Zeynepgulguclu Asliiiiiiiiii42 çok teşekkür ederim🙏 bu gibi durumlarda doktorumuzun yazdığı rapor ile zorunlu sezeryan olunuyor anladığım kadarıyla, peki vajinismus için ayriyetten bir rapor gerekiyor mu
Asliiiiiiiiii42 Zeynepgulguclu yok kuzum acile bile gitsen vajinusmus geçirdim ama doğal yollardan hamile kaldım desen direk sezeryana alıyorlar seni bebegi riske atmamak için doktor nerede tedavi oldun dediği zaman özel bir klinikte dersen sıkıntı olmuyor anladığım kadarı ile sezeryan doğum istiyorsun değil mi
Damla Zeynepgulguclu benim çatı darlığım yoktu ama bebeğim doğmadı bir türlü 41 haftayı doldurduk suni de denedim yine doğmadı zorunlu sezaryen oldum o yüzden
MMMERLIZ Zeynepgulguclu Zeynepgulguclu ilk doğumumda günüm geçmiş bebeğimin de kilosu epey iyiydi normal doğum için hastaneye gittm fakat bebeğim kanala girmemişti henüz suni sancı aldım o da işe yaramayınca sezaryene döndü bebeğim de doğar doğmaz kakasını yaptı iyi ki dönmüş yoksa belki de karnımda yapacaktı kakasını
Zeynepgulguclu Asliiiiiiiiii42 aslında normal doğuma kendimi hazırlamayı düşünüyorum ama çok zor gözüküyor :( bakalım hakkımızda hayırlısı olsun inşallah ben kendi doktoruma da bunu bi sorayım çok teşekkür ederim cevap verdiğiniz için 🙏💕