Çok yeme bence hem vücudun ödem tutar hem tansiyonun yükselir valla insan neleri yemeden durabiliyor bu hamileliğimde öğrendim gebelik şekeri çıktı en sevdiğim hiç bişeyi yememem gerekiyor ben ömrümde bi diyeti 2 hafta sonra bozan biri olarak 3 aydır diyetteyim doğuma son 1 bucuk ay falan var ama bebeğim için kendimi frenliyorum bugün tadımlık yiyosam 3 gün çok az şeyler yiyip hep aç geziyorum sende frenle kendini çnkü turşu aşırı ödem yapar