Ireeeeem gerçekten sancılar varlığını hissettiriyor canım vurduğunda. Adalat baya sancıları azalti ama. Bende hem gebelik şekeri hemde tansiyonuda var. İnsülin ve tansiyon ilacı da kullanıyorum. Stresteden ikiside tavan yapti. Korkuyorum sancı dursa da.bunlardan birşey olacak diye. Ama adalat en etkili ilacmis keşke sizede verselerdi. Sancı olursa mutalaja geri gel dediler. Eğer olmazsa takibim haftada bir e düştü. Sizin ne şekilde söylediler. Dualarım sizinle Allah’ım yardımcımız olsun inşallah. Stres de çok ekliyor