Busakturk 7 Kasım’da 38. Haftamda eşimin doğum gününde sezaryen doğum yapacağım inşallah. En son 30. Haftamda gittim şuan 32 +1 im. Kilosu 1820 Gr idi. Gayet iyi dendi. Yüzünü yakaladı 3 boyutlu ultrason ile burnu o kadar kibarkii sabirsizlaniyorum bebeğimin doğacağı gün için. Bütün eşyaları hazır. Eltim bir hurç dolusu yepyeni bebek kiyafeti verdi sağolsun. Oğlundan kalan hepsi gıcır gıcır bir iki kere giyilip küçülmüş. Hiç kıyafete para vermedim. Haftaya büyük eltimle ikisi gelecekler yıkayıp utuleyecekler sagolsunlar. Çantam hazır değil o yüzden ertesi gün çantamı hazirlayacaklar. Doğuma 15 gün kala temizligimi yapmak istediler canlarım eltilerim bende olur dedim. Kendileri aşırı hamarat herkesin temizligini beğenmeyen aşırı titiz kacılar onlara guveniyorum. Bende durum bu 😂