Canım korkma kesenin içinde hemen bebek görünmüyor küçük olduğu için benim ilk sadece kese göründü bebeği görmedik görmek için 1 hafta sonra gel dediler bende tedirgin oluyordum senin gibi içim rahat etmedi 3 gün sonra gittim kalp atışını bile duydum hatta 10. Haftaya kadar kalp atışını duymamak normal karşılanıyormuş doktorum öyle dedi içini ferah tut inşallah sağlıklı kucağımıza alırız bebeklerimizi 🫶🏻