busraayksll merhaba ben bu ürünün sadece dolabını aldım bebeğim daha doğmadı ama inanın pişman olursunuz. Dolap kapakları tam oturmuyor. Yok dolap esneme yapmış yok halının üzerine koyulmamalı dolap ondan kasmış kendini yok sizin zemin sıkıntılı. Kaç kere gelip yapmaya çalıştılar kendileri de beğenmedi en son gelen çocuk şey dedi abla bu ürünü kim aldıysa hep problem oldu üretimde bir şey var dedi. Geri de veremedik. Hala bekliyorum bakalım bebek gelmeden hallderler inş. Dolap kapakları birbirine sürtüyor resmen.