Arkadaşlar 36+4 haftalık hamileyim göğüsümün altı midem mi oluyor bilmiyorum ama sol göğüsümün altıda diyebilirim hem uyuşuk hemde ağırdı var böyle ben neden olduğunu anlayamadım doktor bebek başlısı diyor ama çok değişik geldi bana bu durumu yaşayan var mı