Suna-23 bence biraz yaklaşım da önemli güler yüzlü olmak lazım siz doktorları dövecek gibi konuşursan emir vaki tabi ters konuşurlar bende çok rahatım memnunum değiştirmeyi düşünmüyorum hastaneyi. Sevmedim diyenlere bisey diyemem ama ben gözümle görüp hissettiğime bakarım ben seviyorum cam sakurayi